Zobrazeno 1 - 10
of 96
pro vyhledávání: '"Badrinath, V."'
Autor:
Badrinath, V., Shobhana, N.
Publikováno v:
AIP Conference Proceedings; 2024, Vol. 3180 Issue 1, p1-10, 10p
Publikováno v:
International Journal of Services and Operations Management; 2024, Vol. 47 Issue: 2 p141-168, 28p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Services and Operations Management. 1:1
Autor:
Biswas J (AUTHOR), Badrinath V (AUTHOR), Badrinath SS (AUTHOR), Biswas, Jyotirmay1 (AUTHOR), Badrinath, Vasanthi (AUTHOR), Badrinath, Sengamedu S (AUTHOR)
Publikováno v:
Indian Journal of Ophthalmology. Jul/Aug2012, Vol. 60 Issue 4, p297-300. 4p.
Autor:
Badrinath, V. V. P.
Publikováno v:
IndraStra Global.
Advertising and pricing are two critical elements of a firm’s marketing strategy after the product design stage. On one hand advertising spending being a cash outflow, reduces profits while realised price on the other hand, being a cash inflow incr
Autor:
Badrinath, V., Chitra, K.
Publikováno v:
IEEE-International Conference On Advances In Engineering, Science & Management (ICAESM -2012); 1/ 1/2012, p25-31, 7p
Autor:
Chitra, K., Badrinath, V.
Publikováno v:
2012 - International Conference on Management Issues in Emerging Economies (ICMIEE); 1/ 1/2012, p110-114, 5p
Publikováno v:
2012 - International Conference on Management Issues in Emerging Economies (ICMIEE); 1/ 1/2012, p69-73, 5p
Autor:
Badrinath, V., Balasubramanian, S.
Publikováno v:
2012 - International Conference on Management Issues in Emerging Economies (ICMIEE); 1/ 1/2012, p74-78, 5p