Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Badia, Sergi Bermudez i"'
Autor:
Lee, Min Hun, Siewiorek, Daniel P., Smailagic, Asim, Bernardino, Alexandre, Badia, Sergi Bermúdez i
Socially assistive robots are increasingly being explored to improve the engagement of older adults and people with disability in health and well-being-related exercises. However, even if people have various physical conditions, most prior work on so
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2305.07632
Autor:
Lee, Min Hun, Siewiorek, Daniel P., Smailagic, Asim, Bernardino, Alexandre, Badia, Sergi Bermúdez i
Artificial intelligence (AI) and robotic coaches promise the improved engagement of patients on rehabilitation exercises through social interaction. While previous work explored the potential of automatically monitoring exercises for AI and robotic c
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2106.08458
Autor:
Lee, Min Hun, Siewiorek, Daniel P., Smailagic, Asim, Bernardino, Alexandre, Badia, Sergi Bermúdez i
The research of a socially assistive robot has a potential to augment and assist physical therapy sessions for patients with neurological and musculoskeletal problems (e.g. stroke). During a physical therapy session, generating personalized feedback
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2007.06473
Autor:
Lee, Min Hun, Siewiorek, Daniel P., Smailagic, Asim, Bernardino, Alexandre, Badia, Sergi Bermúdez i
Rehabilitation assessment is critical to determine an adequate intervention for a patient. However, the current practices of assessment mainly rely on therapist's experience, and assessment is infrequently executed due to the limited availability of
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2002.12261
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.