Zobrazeno 1 - 10
of 1 600
pro vyhledávání: '"Backström P"'
Autor:
McClement, Daniel G., Lawrence, Nathan P., Forbes, Michael G., Loewen, Philip D., Backström, Johan U., Gopaluni, R. Bhushan
Meta-learning is a branch of machine learning which aims to synthesize data from a distribution of related tasks to efficiently solve new ones. In process control, many systems have similar and well-understood dynamics, which suggests it is feasible
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2209.09301
Autor:
Lawrence, Nathan P., Loewen, Philip D., Forbes, Michael G., Backström, Johan U., Gopaluni, R. Bhushan
Publikováno v:
Advances in Neural Information Processing Systems, volume 33, pages 18942--18953, 2020
We introduce a method for learning provably stable deep neural network based dynamic models from observed data. Specifically, we consider discrete-time stochastic dynamic models, as they are of particular interest in practical applications such as es
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2103.14722
Autor:
McClement, Daniel G., Lawrence, Nathan P., Loewen, Philip D., Forbes, Michael G., Backström, Johan U., Gopaluni, R. Bhushan
Meta-learning is a branch of machine learning which aims to quickly adapt models, such as neural networks, to perform new tasks by learning an underlying structure across related tasks. In essence, models are being trained to learn new tasks effectiv
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2103.14060
Autor:
Joel Backström
Publikováno v:
Nordic Wittgenstein Review, Vol 13 (2024)
Review of Salla Aldrin Salskov, Ondřej Beran and Nora Hämäläinen (eds.), Ethical Inquiries after Wittgenstein
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7fa3d9caa23544139ea101d0393e2733
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.