Zobrazeno 1 - 10
of 107
pro vyhledávání: '"Background variables"'
Autor:
Donika Koliqi, Naser Zabeli
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 9, Iss 1 (2022)
Inclusive education is a priority and a challenge for education systems. The success of the inclusive practices’ implementation depends on the attitudes of teachers’ towards inclusive education. This research reflects the current state of pre-uni
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9016a207f5544f63828f76dd52adf096
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 6 (2021)
Universities admit and enrol increasingly diverse student cohorts with varying academic entry standards. To increase student success, universities offer academic support to students, however, often students do not engage in or access this academic su
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/41c1b116308c40ceb74cd5a90e778ba6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Teng-lung Peng, Yu-ting Wong
Publikováno v:
International Journal of Contemporary Educational Research, Vol 5, Iss 1, Pp 26-39 (2018)
The purpose of this study was to investigate whether teachers’ background variables affect teachers’ educational beliefs and different types of computer use. In addition, this study explored the relationship between teachers’ educational belief
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fe2cd5517b4844628b18f804d7d73c30
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 10 (2019)
Adult assessments have evolved to keep pace with the changing nature of adult literacy and learning demands. As the importance of information and communication technologies (ICT) continues to grow, measures of ICT literacy skills, digital reading, an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/83a0c18636944daf9e8e6dd1129d97ee
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gabriel Wallin, Özge Altıntaş
Publikováno v:
Volume: 8, Issue: 4 729-743
International Journal of Assessment Tools in Education
International Journal of Assessment Tools in Education
Educational assessment tests are designed to measure the same psychological constructs over extended periods. This feature is important considering that test results are often used for admittance to university programs. To ensure fair assessments, es
Publikováno v:
Research in Developmental Disabilities, 120:104142, 1-10. PERGAMON-ELSEVIER SCIENCE LTD
BACKGROUND: The scientific study of young children with a significant cognitive and motor developmental delay is challenging due to the children's complex disabilities and high demands on family life and professional support. We aim to critically ref
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4f4a944cb84edfd0d8b5057687eb199f
https://research.rug.nl/en/publications/b01cb890-7fb7-4888-b094-1133b526724e
https://research.rug.nl/en/publications/b01cb890-7fb7-4888-b094-1133b526724e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.