Zobrazeno 1 - 10
of 109
pro vyhledávání: '"Backes-Gellner U"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Economics of Education Working Paper Series
We analyse the regional innovation e↵ect of Universities of Applied Sciences (UASs) - bachelor-granting three-year colleges teaching and conducting applied research - and whether their embeddedness in the diverse landscape of research institutions
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1874::977df8241bea109d80516216836f6f93
https://hdl.handle.net/21.11116/0000-0006-869B-4
https://hdl.handle.net/21.11116/0000-0006-869B-4
Publikováno v:
Economics of Education Working Paper Series
Research shows that tertiary educational expansions positively influence innovation activities in regional economies. However, this finding is predominantly based on average effects, while potential heterogeneity in the innovation effects due to regi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1874::7d0126fa99b711403a3b6e7cf0c90175
https://hdl.handle.net/21.11116/0000-0006-86A0-D
https://hdl.handle.net/21.11116/0000-0006-86A0-D
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.