Zobrazeno 1 - 10
of 140
pro vyhledávání: '"Bachri, S"'
Publikováno v:
Qalamuna, Vol 15, Iss 2 (2023)
This study explores the diversity of local cultures in implementing the curriculum in elementary schools in Banggai District, an area rich in distinctive and diverse local cultures. To maintain the noble values of the Indonesian nation, this cu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f475a8c7f23d46c393cd89c55251bf35
Publikováno v:
In Sustainable Cities and Society November 2018 43:11-20
Publikováno v:
Russian Journal of Agricultural and Socio-Economic Sciences, Vol 67, Iss 7, Pp 227-234 (2017)
The increasing number of graduates and reliance on the formal employment creates limited spaces in the formal employment market. To avoid unemployment, graduates need to strategically plan their future. Entrepreneurship is one of employment options f
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/38178bf7b01843fc8471dcd75d3da461
Publikováno v:
Linear : Jurnal Ilmu Pendidikan. 6:1-14
Proses Pembelajaran matematika sangat membutuhkan adanya media yang dapat digunakan sebagai perantara atau komponen sumber belajar yang dapat merangsang peserta didik untuk dapat berpikir kritis dan bersikap aktif dalam proses pembelajarannya. Dengan
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Geomorphological mapping and landform characterization of Semeru volcano after the eruption in 2021.
Publikováno v:
IOP Conference Series: Earth & Environmental Science; 2023, Vol. 1180 Issue 1, p1-15, 15p
Publikováno v:
IOP Conference Series: Earth & Environmental Science; 2023, Vol. 1168 Issue 1, p1-7, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.