Zobrazeno 1 - 10
of 254
pro vyhledávání: '"Bachelor thesis"'
Autor:
Sojka, Pavel
Publikováno v:
Korpus - gramatika - axiologie / Corpus – grammar – axiology. (25):36-51
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1046820
Publikováno v:
International Journal of Educational Research Open, Vol 4, Iss , Pp 100257- (2023)
The bachelor thesis (BT) in nursing education is a significant piece of academic work for students. It serves as an instrument for demonstrating and assessing the knowledge they have gained throughout their education. The BT also introduces the stude
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c55a767cec3d4bf3a31ec985f6fa8bdc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stål, Anna, Kokkalis, Natalie
Denna rapport utforskar effekterna av värmeböljor i urbana miljöer och utforskar användningen av olika stadsplaneringsverktyg för att mildra dessa effekter. Värmestress och värmerelaterade sjukdomar är betydande risker som orsakas av stigande
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kth:diva-347601
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ursu, Valentina
Publikováno v:
Revista de Etnologie şi Culturologie / Journal of Ethnology and Culturology. XXIII(1):31-39
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=723564
Autor:
Mart Ottenheim
Publikováno v:
JETEN, Vol 12, Iss 2017, Pp 153-159 (2017)
Alumni of the college of education of the University of Applied Sciences Leiden, were asked via Facebook to fill a questionnaire how they valued their bachelor thesis. They were asked how they used it in their work or in follow-up studies; what skill
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4e4c9cce15b84e878dc88158b2d10bbc
Autor:
Marcos Rodríguez-Millán, Miguel Marco, José Antonio Loya, Fernando Moure, María Henar Miguélez
Publikováno v:
Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences, Vol 3, Iss 1, Pp 26-46 (2016)
This work presents a methodology for interfacing with the students in order to study impact problems. The results are derived from the Bachelor Thesis developed at the end of the fourth course in the Security Engineering Degree. The knowledge regardi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f06a8abbfef94be98e3149a832638300