Zobrazeno 1 - 10
of 256
pro vyhledávání: '"Baccino Thierry"'
Autor:
Veronique Drai-Zerbib, Baccino Thierry
Publikováno v:
Journal of Eye Movement Research, Vol 6, Iss 5 (2024)
We hypothesize that the fundamental difference between expert and learner musicians is the capacity to efficiently integrate cross-modal information. This capacity might be an index of an expert memory using both auditory and visual cues built during
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/172a4a1b90904d07979eeb30f1741101
Autor:
Drai-Zerbib Veronique, Baccino Thierry
Publikováno v:
i-Perception, Vol 2 (2011)
It is often said that expert musicians are capable of hearing what they read and vice versa. This suggests that they are able to process and to integrate multimodal information. The study investigates this issue with an eye-tracking technique. Two gr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/02d8f0be640249bfbecc1f702d446903
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Learning and Instruction August 2022 80
Autor:
Drai-Zerbib, éronique, Ansart, Manon, Grenot, Clément, Poulin-Charronnat, Bénédicte, Perra, Joris, Baccino, Thierry
Publikováno v:
Frontiers in Cognition; 2024, p1-16, 16p
Publikováno v:
In Transportation Research Part F: Psychology and Behaviour February 2020 69:206-221
Autor:
CHERIF, EMNA1 emna.cherif@uca.fr, BACCINO, THIERRY2 tbaccino@gmail.com
Publikováno v:
Journal of Advertising Research (Ascential Events (Europe) Limited). Sep2022, Vol. 62 Issue 3, p219-240. 22p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Dans Proceedings of the 2007 GECCO conference companion on Genetic and evolutionary computation - GECCO '07: the 2007 GECCO conference companion on Genetic and evolutionary computation, London : Royaume-Uni (2007)
In this paper, we describe a new algorithm that consists in combining an eye-tracker for minimizing the fatigue of a user during the evaluation process of Interactive Evolutionary Computation. The approach is then applied to the Interactive One-Max o
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/0803.3192