Zobrazeno 1 - 10
of 202
pro vyhledávání: '"Bacchus, L"'
Publikováno v:
In Nurse Education Today August 2022 115
Autor:
Kamphuisen, P.W. *, Lee, A.Y.Y., Meyer, G., Bauersachs, R., Janas, M.S., Jarner, M.F., Khorana, A.A., Bella Santiago, R., Cerana, S., Zarbá, J.J., Andel, J., Barrios, C.H., Borba Reiriz, A., Cesario, F., de Azevedo, S., Ferreira Filho, A.F., Franke, F.A., Padilha, S., Paiva Queiroz, R., Pimenta, A., Rerin, J., Rigo, R., van Eyll Rocha, S.B., Santos Borges, G., Vacaro, G., Anastasov, V., Dragneva, T., Georgiev, G., Champion, P., Kuruvilla, P., Gonzalez, C., Ditl, P., Förster, J., Lubomir, B., Vydra, J., El Hassan, R.A., Sabri, S., Allahloubi, N., Elzawawy, A., Ezzat, S.S., El Kady, M.S., Bacchus, L., Beyer‐Westendorf, J., Kamphausen, U., Niederwieser, D., Ostermann, H., Sosada, M., Anagnostopoulos, N., Fountzilas, G., Ioannou, C., Liapis, C., Schaeffer, J.F.B., Atilli, S., Balsubramanian, S., Bondarde, S., Desai, S.C., Deshmukh, C., Singh, D.P., Gharami, F., Goyal, L., Gupta, S., Gupte, S., Mukherjee, K.K., Krishnan, S., Kumar, K., Mehta, A., Mishra, K., Naik, R., Pawar, S., Nagarkar, R.V., Warrier, N., Brenner, B., Gavish, I., Lugassy, G., Kolin, M., Enrico, B., Mazzucconi, M.G., Visani, G., Awidi, A., Novikovs, N., Miscuks, J., Abigerges, D., Farhat, F., Khoueiry, P., Makarem, J., Alvarez Ordorica, O., Anaya Santacruz, E., Calderillo Ruiz, G., de la Concha Ureta, J.H., Pantigoso, W.S.R., Philco, M., Pineda, A.R., Queszada, E.A.V., Gawrychowski, K., Witkiewicz, W., Macias, E., Teixeira, E., Ciuleanu, T.‐E., Ligia, C.C., Lungulescu, D., Manolescu, I.G., Rodica, A., Volovat, C., Burov, Y., Katelnitsky, I., Svistov, D., Ahmad, K., Algahtani, F., Al‐Zahrani, H., Qari, M., Jovanovic, D., Milanovic, N., Perin, B., Stojanovic, V., Tomasic, L., Chovanec, J., Herman, O., Kissova, V., Sasvary, F., Špánik, S., Szentivanyi, M., Barón, F., Gallardo, E., Jiménez, D., Remedios, O., Sanchez, A., Engelbrecht, J., Jonas, N., McAdam, G., Patel, M., Rapoport, B., Robertson, B., Oh, D., Kim, H., Kim, H.‐K., Kim, H.J., Kim, H.S., Ahn, J.S., Chung, J., Jang, J., Park, K.U., Shin, S.‐W., Kim, S.H., Yoon, S‐S., Kim, Y.‐K., Chiu, C.‐F., Chang, C.‐S., Liu, J.‐H., Rau, K.‐M., Chen, S.‐W., Chittima, S., Ekkapong, T., Nonglak, K., Pantep, A., Pramook, M., Thanakrit, S., Patrapim, S., Sumitra, T., Udomluck, C., Kobza, I., Nykonenko, O., Prasol, V., Vladychuk, I.
Publikováno v:
In Journal of Thrombosis and Haemostasis June 2018 16(6):1069-1077
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Devries, K. M., Mak, J. Y. T., García-Moreno, C., Petzold, M., Child, J. C., Falder, G., Lim, S., Bacchus, L. J., Engell, R. E., Rosenfeld, L., Pallitto, C., Vos, T., Abrahams, N., Watts, C. H.
Publikováno v:
Science, 2013 Jun . 340(6140), 1527-1528.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1126/science.1240937
Think global, act local: Corporate Social Responsibility Management in Multinational Companies
Autor:
Morand, M., Rayman‐Bacchus, L.
Publikováno v:
Social Responsibility Journal, 2006, Vol. 2, Issue 3/4, pp. 261-272.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/17471117200600003
Publikováno v:
Nurse education today. 115
Introducing best practice approaches to help nursing students identify and respond to patients who are/have been exposed to intimate partner violence (IPV) is instrumental to their professional development. The objectives of this study are to gather
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.