Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Babieva, Nigina S."'
Autor:
Mamedova, Alisa V., Babieva, Nigina S., Zvonova, Elena V., Tarabakina, Lyudmila V., Pesterevae, Nikol A., Kerimova, Izumrud A.
Publikováno v:
World Journal on Educational Technology: Current Issues. 13(4):890-901
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1011355
Autor:
Babieva, Nigina S.1 n.s.babieva@mail.ru, Zhedunova, Lyudmila G.2, Sudakova, Yuliya E.3, Petrova, Elena A.4, Tyurina, Natalia A.5, Mikhailova, Irina V.6
Publikováno v:
Electronic Journal of General Medicine. 2019, Vol. 16 Issue 6, p1-7. 7p.
Autor:
Bulgakov, Alexander V.1, Babieva, Nigina S.2, Levanova, Elena A.3, Gridyaeva, Ludmila N.4, Erofeeva, Maria A.5, Sokolovskaya, Irina E.6, Davidyan, Liana Y.7 dliana2009@mail.ru
Publikováno v:
Electronic Journal of General Medicine. 2018, Vol. 15 Issue 6, p1-8. 8p.
Autor:
Babieva, Nigina S.1 n.s.babieva@mail.ru, Sidyacheva, Natalia V.2, Mudrak, Sophia A.3, Kalinin, Igor V.4, Zolotkova, Eugene V.5, Buyanova, Valentina V.5, Mikhailova, Irina V.6
Publikováno v:
Electronic Journal of General Medicine. 2018, Vol. 15 Issue 4, p1-6. 6p.
Autor:
Genc, Zeynep, Babieva, Nigina S., Zarembo, Galina V., Lobanova, Elena V., Malakhova, Veronika Y.
Publikováno v:
International Journal of Emerging Technologies in Learning; 2021, Vol. 16 Issue 19, p69-80, 12p
Autor:
CHISTYAKOV, ALEXEY A., MASHKIN, NIKOLAY A., ISHMURADOVA, IZIDA I., RUCHKINA, GULNARA F., BABIEVA, NIGINA S., SHAIDULLINA, ALBINA R.
Publikováno v:
Journal of Human Sport & Exercise; 2021 Special Issue, Vol. 16, pS1323-S1329, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gokaydin, Beria, Filippova, Anna V., Sudakova, Natalia E., Sadovaya, Victoriya V., Kochova, Irina V., Babieva, Nigina S.
Publikováno v:
International Journal of Emerging Technologies in Learning; 2020, Vol. 15 Issue 23, p74-84, 11p