Zobrazeno 1 - 10
of 218
pro vyhledávání: '"Babenko Oksana"'
Publikováno v:
E3S Web of Conferences, Vol 210, p 18116 (2020)
This article discusses a model for training future physics teachers. The conceptual model of training future physics teachers shows the complete structure of training, methodological features of training for professional activity, future physics teac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/574cf4c60b1242be9d740c5f60d4f36b
Problem-based learning for technical students on the base TRIZ (theory of inventive problem solving)
Publikováno v:
SHS Web of Conferences, Vol 29, p 02001 (2016)
The basis of modern educational technology in teaching is problem-based learning through the use of educational technologies Powerful Thinking - Theory of Inventive Problem Solving (TRIZ), including a systematic approach to the complex organization o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2d7145cd533b4ef5aad9da6a3a827983
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Annals of Family Medicine. Nov/Dec2023, Vol. 21 Issue 6, p496-501. 6p.
Autor:
Babenko, Oksana1 (AUTHOR) oksana.babenko@ualberta.ca, Neufeld, Adam2 (AUTHOR)
Publikováno v:
BMC Health Services Research. 10/16/2023, Vol. 23 Issue 1, p1-7. 7p. 3 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Health Professions Education December 2020 6(4):501-505
Autor:
Babenko, Oksana1 oksana.babenko@ualberta.ca, Gentilini, Shannon1, Turner, Nathan1, Szafran, Olga1, Koppula, Sudha1
Publikováno v:
International Journal of Medical Education. 2023, Vol. 14, p77-83. 7p.
Autor:
Babenko, Oksana1 (AUTHOR) oksana.babenko@ualberta.ca, Lee, Ann1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Clinical Teacher. Dec2022, Vol. 19 Issue 6, p1-5. 5p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.