Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Babatsouli, P."'
Autor:
Elena Babatsouli
Publikováno v:
Babylonia, Vol 3 (2024)
Between September and December 2023, Babylonia collected questions from parents regarding their children’s language development. This article aims to answer the following questions: Q1. What are some red flags for potential communication disorde
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/22606f46b2ff40ba9f90e7317656a08a
Autor:
Elena Babatsouli
Publikováno v:
Languages, Vol 9, Iss 10, p 328 (2024)
Understanding the role of input in bilingual phonological acquisition is revealing for deciphering the workings of language acquisition processes. Input and usage distributional frequencies guide and differentiate speech sound acquisition patterns cr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/de966f01a45f4a489dc7a72984fc08b9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Babatsouli, P., Fodelianakis, S., Paranychianakis, N., Venieri, D., Dialynas, M., Kalogerakis, N.
Publikováno v:
In Journal of Hazardous Materials 15 July 2015 292:155-163
Autor:
Lee, Sue Ann S., Byrd, Amanda Jordan, Babatsouli, Elena, Gregory-Martin, Kyomi, Wright, Monica Echeverry
Publikováno v:
Perspectives of the ASHA Special Interest Groups; 20240101, Issue: Preprints p1-13, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Babatsouli, Elena
Publikováno v:
Perspectives of the ASHA Special Interest Groups; 20230101, Issue: Preprints p1-23, 23p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.