Zobrazeno 1 - 10
of 258
pro vyhledávání: '"Baayen, R.H."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Memory and Language 2008 59(4):390-412
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Memory and Language 2006 55(2):290-313
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Over the past 10 years, Cognitive Linguistics has taken a Quantitative Turn. Yet, concerns have been raised that this preoccupation with quantification and modelling may not bring us any closer to understanding how language works. We show that this o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::a6f7432f15472cbed130e2f8323fbb52
https://eprints.whiterose.ac.uk/103471/1/PM_DD_SD_HB_CogLing2016.pdf
https://eprints.whiterose.ac.uk/103471/1/PM_DD_SD_HB_CogLing2016.pdf
Publikováno v:
British Journal of Developmental Psychology, 30, 432-445
British Journal of Developmental Psychology, 30, 3, pp. 432-445
British Journal of Developmental Psychology, 30, 3, pp. 432-445
Contains fulltext : 102493.pdf (Publisher’s version ) (Closed access) Dutch children, from the second and fourth grade of primary school, were each given a visual lexical decision test on 210 Dutch monomorphemic words. After removing words not reco
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.