Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Baartman, Liesbeth K. J."'
Autor:
Schellekens, Lonneke H., Van der Schaaf, Marieke F., Baartman, Liesbeth K. J., Van der Vleuten, Cees P. M., Kremer, Wim D. J., Bok, Harold G. J.
Publikováno v:
Assessment & Evaluation in Higher Education; Dec2024, Vol. 49 Issue 8, p1074-1090, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Perspectives: Policy & Practice in Higher Education; Apr2024, Vol. 28 Issue 2, p57-67, 11p
Autor:
Baartman, Liesbeth K. J., Prins, Frans J., Afd Educatie, Leerstoel van Tartwijk, Education and Learning: Development in Interaction
Publikováno v:
Frontiers in Education, 3. Frontiers Media S.A.
Frontiers in Education, Vol 3 (2018)
Frontiers in Education, Vol 3 (2018)
This exploratory case study focused on fostering meaning making of assessment criteria and standards at the module level and the course/programme level (the entire study plan), and the role of self-regulation in this meaning making process. The resea
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::98cb82c3cae3f28e643e1d1872f00b57
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/377565
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/377565
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Vocational Education & Training; Sep2018, Vol. 70 Issue 3, p435-454, 20p
Publikováno v:
Journal of Vocational Education & Training; Sep2018, Vol. 70 Issue 3, p455-475, 21p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.