Zobrazeno 1 - 10
of 53
pro vyhledávání: '"Baadte, Christiane"'
Autor:
Klein, Pascal, Lichtenberger, Andreas, Küchemann, Stefan, Becker, Sebastian, Kekule, Martina, Viiri, Jouni, Baadte, Christiane, Vaterlaus, Andreas, Kuhn, Jochen
This study used eye-tracking to capture the students' visual attention while taking the test of understanding graphs in kinematics (TUG-K). A total of N = 115 upper-secondary-level students from Germany and Switzerland took the 26-item multiple-choic
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1909.00165
Autor:
Baadte, Christiane
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education, 2019 Jul 01. 34(3), 559-578.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48698237
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education, 2017 Jan 01. 32(1), 113-131.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44951864
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education, 2014 Sep 01. 29(3), 483-501.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43551143
Autor:
Baadte, Christiane, Dutke, Stephan
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education, 2013 Sep 01. 28(3), 1045-1064.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1007/s10212-012-0153-2
Autor:
Baadte, Christiane1 baadte@uni-mainz.de, Meinhardt‐Injac, Bozana1
Publikováno v:
British Journal of Developmental Psychology. Sep2019, Vol. 37 Issue 3, p382-395. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Baadte, Christiane1 (AUTHOR) baadte@uni-mainz.de, Rasch, Thorsten2 (AUTHOR), Honstein, Helena2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Educational Research. Aug2015, Vol. 59 Issue 4, p478-498. 21p.
Autor:
Schnotz, Wolfgang1 schnotz@uni-landau.de, Baadte, Christiane2
Publikováno v:
Memory & Cognition. May2015, Vol. 43 Issue 4, p605-618. 14p.
Autor:
Baadte, Christiane1 (AUTHOR) baadte@uni-landau.de, Schnotz, Wolfgang1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Educational Research. Sep2014, Vol. 58 Issue 5, p570-591. 22p.