Zobrazeno 1 - 10
of 60
pro vyhledávání: '"BURKE JC"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Toxicology and Applied Pharmacology. 2:540-552
Ten phenothiazine derivatives, substituted in the 2- and 10-positions, were tested as inhibitors of a conditioned avoidance response in rats. The intraperitoneal activities, in decreasing order were: fluphenazine = SQ 10,037 > SQ 4924 = SQ 10,036 > p
Publikováno v:
International journal of neuropharmacology. 5(6)
Previous work from our laboratory has indicated that the amygdala might be the site of action of a new experimental anti-depressant, thiazesim, as well as of imipramine. Results of testing a number of psychotropic drugs on the mouse-killing (muricide
Publikováno v:
Nature. 200
THE compound, 5-(2-dimethylaminoethyl)-2,3-dihydro-2-phenyl-l,5-benzothiazepin-4(5H)-one hydrochloride (SQ 10,496), was synthesized in our laboratories by Dr. John Krapcho1. This compound had no striking effects in normal laboratory animals; but its
Publikováno v:
Toxicology and applied pharmacology. 3
2-Amino-5-phenyl-1,3,4-oxadiazole hydrochloride (SQ 4573) was much more active than mephenesin in antagonizing the lethality caused by the intravenous injection of strychnine in mice. The oral median dose causing motor weakness in mice was 39 mg/kg,
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.