Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"BUMEN, Nilay"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Atmaca, Ecehan, Bumen, Nilay
Publikováno v:
Buca Faculty of Education Journal / Buca Egitim Fakültesi Dergisi; eyl2023, Issue 57, p1341-1387, 47p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Can, Meryem Tokgoz, Bumen, Nilay T.
Despite the increasing popularity of teacher autonomy studies, there is still a need to explore what kind of mechanism or context is created by autonomy in the background while teachers are using or adapting the curriculum. This study aims to investi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9436::c6b807d72cbe7d790c6452c39dd62e2d
https://hdl.handle.net/11454/79085
https://hdl.handle.net/11454/79085
Autor:
GEÇİTLİ, Erkan, BUMEN, Nilay
Publikováno v:
Volume: 8, Issue: 2 64-85
Asya Öğretim Dergisi
Asya Öğretim Dergisi
Bu çalışmada, Farklılaştırılmış Öğretim tekniklerinden Kademelendirilmiş Etkinlik temele alınarak hazırlanmış bir eylem planının dokuzuncu sınıf seçmeli Bilgisayar Bilimi dersinde öğrencilerin programlamaya yönelik tutumların
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::368307c5b9d62cdd0e537dc88999edb8
https://dergipark.org.tr/tr/pub/aji/issue/58672/791967
https://dergipark.org.tr/tr/pub/aji/issue/58672/791967
Autor:
Yazicilar, Umran, Bumen, Nilay T.
WOS: 000464558700016
This study focuses on curriculum adaptation in Turkey where the school system is highly centralised, high schools are quite hierarchical, regional differences are intense, and a single, renewed curriculum is put into practic
This study focuses on curriculum adaptation in Turkey where the school system is highly centralised, high schools are quite hierarchical, regional differences are intense, and a single, renewed curriculum is put into practic
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9436::6bcce416bfeadc4c085a7c81cc0185b3
https://hdl.handle.net/11454/29520
https://hdl.handle.net/11454/29520
Autor:
Selli, Cigdem, Yildirim, Gokce, Kaymak, Aysegul, Karacicek, Bilge, Ogut, Deniz, Gungor, Turkan, Erem, Erdem, Ege, Mehmet, Bumen, Nilay, Tosun, Metiner
This study includes the results of a 2-day education project titled Molecular Biology Laboratory Summer School, MoBiLYO. The project was held at a University Research Center by scientists from Department of Pharmacology and graduate students. The pro
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=r39c86a4b39b::12dd4efd96f50c556d4e690e2ab363c6
https://aperta.ulakbim.gov.tr/record/66993
https://aperta.ulakbim.gov.tr/record/66993
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.