Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"BROUGHTON, SUZANNE H."'
Autor:
Sinatra, Gale M., Broughton, Suzanne H., Diakidoy, Irene-Anne N., Kendeou, Panayiota, van den Broek, Paul
Publikováno v:
Reading Research Quarterly, 2011 Oct 01. 46(4), 374-393.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41318244
Publikováno v:
The Journal of Educational Research, 2010 Jan 01. 103(6), 407-423.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43824312
Autor:
Sinatra, GaleM. (AUTHOR)
Publikováno v:
Educational Psychologist. Jan-Mar2011, Vol. 46 Issue 1, p1-2. 2p.
Publikováno v:
Teacher Education and Leadership Faculty Publications
Learning about certain scientific topics has potential to spark strong emotions among students. We investigated whether emotions predicted students‟ attitudes after engaging in independent rereading and/or rereading plus discussion about Pluto‟s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1459::2ba8e2c3dd20dd42415d071a04cdd4c7
https://digitalcommons.usu.edu/teal_facpub/288
https://digitalcommons.usu.edu/teal_facpub/288
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ekström, Linda, Lundholm, Cecilia
Publikováno v:
Journal of Political Science Education; Jan-Mar2018, Vol. 14 Issue 1, p1-16, 16p
Autor:
Melanie Hendler
Das Zusammenfassen birgt für Lehr- und Lernkontexte ein enormes Potenzial: Es verhilft dabei, sich neues Wissen anzueignen und setzt zudem eine produktive Arbeit mit Wissenskontingenten voraus. Die schriftliche Zusammenfassung ist eine Momentaufnahm
Autor:
Gale M. Sinatra, Barbara K. Hofer
How do individuals decide whether to accept human causes of climate change, vaccinate their children against childhood diseases, or practice social distancing during a pandemic? Democracies depend on educated citizens who can make informed decisions