Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"BROOKS, KATHRYN A."'
Autor:
Brooks, Kathryn A.
Doctor of Philosophy
Curriculum and Instruction Programs
Linda P. Thurston
This study utilized an ecobehaviorial approach to investigate the relationship between English language learner language use in middle school content area class
Curriculum and Instruction Programs
Linda P. Thurston
This study utilized an ecobehaviorial approach to investigate the relationship between English language learner language use in middle school content area class
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2097/238
Publikováno v:
Corporate Communications: An International Journal, 2018, Vol. 23, Issue 1, pp. 139-150.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/CCIJ-10-2016-0072
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In International Journal of Psychophysiology June 2013 88(3):241-252
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Psychoneuroendocrinology 2009 34(7):1041-1049
Autor:
Martin, Carrie, Meadors, Sara, Malik, Shahbaz, Collins, Keri, Velasquez, Tomeka, Brooks, Kathryn Ashleigh, Scofield, Danielle, Clemmer, Kelly, Stentz, Jacklyn, Rana, Cydney, Burton, Mary Jo, Ramakrishnan, Dr. Aravind, Shaughnessy, Paul J.
Publikováno v:
In Transplantation and Cellular Therapy February 2023 29(2) Supplement:S352-S352
Autor:
Carelock, Trista, Brooks, Kathryn Ashleigh, Haga, Brandie, Campo, Rebecca, Flynn, Alma, Cox, Ms. Tonya, Majhail, Navneet S.
Publikováno v:
In Transplantation and Cellular Therapy February 2023 29(2) Supplement:S81-S82
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brooks, Kathryn P.1, Dunkel Schetter, Christine1
Publikováno v:
Social & Personality Psychology Compass. Nov2011, Vol. 5 Issue 11, p904-918. 15p.