Zobrazeno 1 - 10
of 74
pro vyhledávání: '"BRONSON, Megan"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sano-Franchini, Jennifer, Jones Jr., André M., Ganguly, Priyanka, Robertson, Chloe J., Shafer, Luana J., Wagnon, Marti, Awotayo, Olayemi, Bronson, Megan
Publikováno v:
Technical Communication Quarterly; Apr-Jun2023, Vol. 32 Issue 2, p134-148, 15p, 1 Chart
Autor:
Sano-Franchini, Jennifer, Jones, Andre M., Jr., Ganguly, Priyanka, Robertson, Chloe J., Shafer, Luana J., Wagnon, Marti, Awotayo, Olayemi, Bronson, Megan
This Methodologies and Approaches piece interfaces conversations about social justice pedagogies in technical and professional communication (TPC), Black TPC, and online TPC instruction to discuss the social justice affordances of Slack in online ins
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2485::6623fdeac96c02325bc08420a16f5fc2
https://hdl.handle.net/10919/112758
https://hdl.handle.net/10919/112758
Autor:
Baffa, Ibrahim, Oluwafemi Alo, Akipu Ehoche, El-Imam, Ahmed, Emem Iwara, Adedokun Oluwasanmi, Adebajo Sylvia, Lascko Taylor, Whittington, Anna, Stafford, Kristen, Alagi, Matthias, Olugbenga Asaolu, Dalhatu, Ibrahim, Bronson, Megan, Greby, Stacie, Akudo Ikpeazu, Gambo Aliyu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d00598aa54f6e5308ff25c56eb74bd99