Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"BRIGGS JF"'
Autor:
Briggs, JF
This thesis examines the life of Albert George Ogilvie, the former Premier of Tasmania, and seeks to demonstrate that he was unique among Tasmanian leaders, before or since, in his drive and determination to succeed, while deliberately placing himsel
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1d8c65f27f2eb76ce73b6a1c44809f40
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Briggs JF; Department of Psychology, Susquehanna University, Selinsgrove, Pennsylvania 17870, USA briggsj@susqu.edu., McMullen KM; Department of Psychology, Susquehanna University, Selinsgrove, Pennsylvania 17870, USA.
Publikováno v:
Learning & memory (Cold Spring Harbor, N.Y.) [Learn Mem] 2024 Jan 29; Vol. 31 (1-2). Date of Electronic Publication: 2024 Jan 29 (Print Publication: 2024).
Autor:
Briggs JF; Department of Psychology, Susquehanna University, Selinsgrove, Pennsylvania 17870, USA., McMullen KM; Department of Psychology, Susquehanna University, Selinsgrove, Pennsylvania 17870, USA.
Publikováno v:
Learning & memory (Cold Spring Harbor, N.Y.) [Learn Mem] 2020 Apr 15; Vol. 27 (5), pp. 173-176. Date of Electronic Publication: 2020 Apr 15 (Print Publication: 2020).
Autor:
Briggs JF; Department of Psychology, Susquehanna University, Selinsgrove, PA, USA briggsj@susqu.edu., Fava DA; Department of Psychological Science, Saint Vincent College, Latrobe, PA, USA.
Publikováno v:
Perceptual and motor skills [Percept Mot Skills] 2016 Aug; Vol. 123 (1), pp. 5-16. Date of Electronic Publication: 2016 Jun 15.
Publikováno v:
Learning and motivation [Learn Motiv] 2008 Feb; Vol. 39 (1), pp. 13-23.