Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"BREEZE, NICK"'
Publikováno v:
World Affairs: The Journal of International Issues, 2016 Dec 01. 20(4), 10-17.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48505148
Autor:
BREEZE, NICK, Schellnhuber, John
Publikováno v:
World Affairs: The Journal of International Issues, 2016 Dec 01. 20(4), 138-143.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48505158
Autor:
Gall, Marina, Breeze, Nick
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research 2008 47(1):27-40
Autor:
Breeze, Nick1 (AUTHOR) mail@nickbreeze.co.uk
Publikováno v:
Music Education Research. Dec2011, Vol. 13 Issue 4, p389-405. 17p. 2 Black and White Photographs, 2 Diagrams, 2 Charts.
Autor:
Gall, Marina1 (AUTHOR) marina.gall@bristol.ac.uk, Breeze, Nick1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Educational Review. Nov2005, Vol. 57 Issue 4, p415-433. 19p.
Autor:
Gall, Marina, Breeze, Nick
This paper reports findings from the Economic and Social Research Council (ESRC) funded research project InterActive Education, which focused on the ways in which new technologies can improve teaching and learning in educational settings. We draw upo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::dd8073123d1c5064c5d5f04bacd4f1e9
https://telearn.archives-ouvertes.fr/hal-00190404
https://telearn.archives-ouvertes.fr/hal-00190404
This paper draws on results of a research project InterActive Education: Teaching and Learning in the Information Age. The overall aim of the project is to examine the ways in which new technologies can be used in educational settings to enhance lear
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______166::cbcae217872e404e9494607eadf23fad
https://telearn.archives-ouvertes.fr/hal-00190426
https://telearn.archives-ouvertes.fr/hal-00190426
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gall, Marina1 Marina.Gall@bris.ac.uk, Breeze, Nick1
Publikováno v:
Technology, Pedagogy & Education. Mar2007, Vol. 16 Issue 1, p41-56. 16p.