Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"BOWIE, ALEXA"'
Autor:
Kaczmarek, Emily, Miguel, Olivier X., Bowie, Alexa C., Ducharme, Robin, Dingwall-Harvey, Alysha L. J., Hawken, Steven, Armour, Christine M., Walker, Mark C., Dick, Kevin
Deep neural networks have been widely adopted in numerous domains due to their high performance and accessibility to developers and application-specific end-users. Fundamental to image-based applications is the development of Convolutional Neural Net
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2312.11772
Autor:
Kaczmarek, Emily, Miguel, Olivier X., Bowie, Alexa C., Ducharme, Robin, Dingwall-Harvey, Alysha L. J., Hawken, Steven, Armour, Christine M., Walker, Mark C., Dick, Kevin
The need for clear, trustworthy explanations of deep learning model predictions is essential for high-criticality fields, such as medicine and biometric identification. Class Activation Maps (CAMs) are an increasingly popular category of visual expla
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2307.16863
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
DUNNE, JESSICA, REYNOLDS, JENNA, BOWIE, ALEXA, SZABO, SHELAGH, BEVER, ANDREA, WASERMAN, SUSAN, KAPLAN, ALAN G, O'KEEFE, ANDREW, MCNEILLY, STACEY, BEACH, JEFFREY
Publikováno v:
CHEST; 2024 Supplement, Vol. 166 Issue 4, pA46-A48, 3p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.