Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"BOUBONARI, THEODORA"'
Autor:
Kevrekidis, Theodoros, Markos, Angelos, Boubonari, Theodora, Mogias, Athanasios, Malea, Paraskevi, Apostoloumi, Chrisa, Kevrekidou, Alkistis
Publikováno v:
In Marine Pollution Bulletin May 2024 202
Challenging Greek Primary Students' Knowledge of Ocean Acidification Using the Carbon Cycle Context.
Publikováno v:
International Journal of Science & Mathematics Education; Aug2024, Vol. 22 Issue 6, p1265-1288, 24p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Research in Geographical & Environmental Education. November 2021, Vol. 30 Issue 4, p314-331. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Boubonari, Theodora, Γρηγορίου, Mαρία
Publikováno v:
Παιδαγωγικός Λόγος; Τόμ. 28 Αρ. 1 (2022): Παιδαγωγικός Λόγος 2022; 79-99
Pedagogikos Logos; Vol. 28 No. 1 (2022): Pedagogikos Logos; 79-99
Pedagogikos Logos; Vol. 28 No. 1 (2022): Pedagogikos Logos; 79-99
Η ανεστραμμένη τάξη αναδεικνύεται σε ένα πολύ ενδιαφέρον πεδίο επιστημονικής έρευνας, ωστόσο, στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, η μετωπική δ
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Koulouri, Panayota, Mogias, Athanasios, Realdon, Giulia, Cheimonopoulou, Maria, Mokos, Melita, Boubonari, Theodora, Previati, Monica
Publikováno v:
Proceedings of the 9th EuroGOOS International conference
9th EuroGOOS International conference
9th EuroGOOS International conference, Shom; Ifremer; EuroGOOS AISBL, May 2021, Brest, France
9th EuroGOOS International conference, Shom; Ifremer; EuroGOOS AISBL, May 2021, Brest, France. pp.481-484
9th EuroGOOS International conference
9th EuroGOOS International conference, Shom; Ifremer; EuroGOOS AISBL, May 2021, Brest, France
9th EuroGOOS International conference, Shom; Ifremer; EuroGOOS AISBL, May 2021, Brest, France. pp.481-484
International audience; To achieve the Sustainable Development Goal (SDG) 14 focusing on the ocean, people need to understand the role and function of the ocean and be aware of issues concerning protection and sustainable use of its resources. The Oc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::a7dc42fb74ef6e1f536556160527031e
https://www.bib.irb.hr/1243367
https://www.bib.irb.hr/1243367
Autor:
MOKOS, MELITA, CHEIMONOPOULOU, MARIA TH., KOULOURI, PANAYOTA, PREVIATI, MONICA, REALDON, GIULIA, SANTORO, FRANCESCA, MOGIAS, ATHANASIOS, BOUBONARI, THEODORA, GAZO, MANEL, SATTA, ALESSIO, IOAKEIMIDIS, CHRISTOS, TOJEIRO, ALBA, CHICOTE, CARLA A., PAPATHANASSIOU, MARTHA, KEVREKIDIS, THEODOROS
Publikováno v:
Mediterranean Marine Science; Τόμ. 21 Αρ. 3 (2020); 592-598
Mediterranean Marine Science; Vol. 21 No. 3 (2020); 592-598
Mediterranean Marine Science; Vol. 21 No. 3 (2020); 592-598
Ocean Literacy (OL) has been defined as an understanding of the ocean’s influence on people and their influence on the ocean. The OL movement was born in the US and its framework consisted of seven essential principles and 45 fundamental concepts;