Zobrazeno 1 - 10
of 68
pro vyhledávání: '"BOTTIA, MARTHA CECILIA"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
BOTTIA, MARTHA CECILIA, VALENTINO, LAUREN, MOLLER, STEPHANIE, MICKELSON, ROSLYN ARLIN, STEARNS, ELIZABETH
Publikováno v:
American Journal of Education, 2016 Aug 01. 122(4), 505-535.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26544508
Autor:
Stearns, Elizabeth, Bottía, Martha Cecilia, Davalos, Eleonora, Mickelson, Roslyn Arlin, Moller, Stephanie, Valentino, Lauren
Publikováno v:
Social Problems, 2016 Feb 01. 63(1), 87-110.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44014896
Autor:
Bottia, Martha Cecilia, Stearns, Elizabeth, Mickelson, Roslyn Arlin, Moller, Stephanie, Valentino, Lauren
Publikováno v:
In Economics of Education Review April 2015 45:14-27
Autor:
Bottia, Martha Cecilia1 (AUTHOR) mbottia@uncc.edu, Stearns, Elizabeth1 (AUTHOR), Mickelson, Roslyn Arlin1 (AUTHOR), Moller, Stephanie1 (AUTHOR), Jamil, Cayce2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Higher Education. 2020, Vol. 91 Issue 7, p1116-1148. 33p. 7 Charts, 2 Graphs.
Publikováno v:
The Elementary School Journal, 2014 Sep 01. 115(1), 124-150.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.1086/676950
Autor:
Moller, Stephanie, Stearns, Elizabeth, Mickelson, Roslyn Arlin, Bottia, Martha Cecilia, Banerjee, Neena
Publikováno v:
Social Forces, 2014 Jun 01. 92(4), 1513-1544.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43287578
Autor:
Moller, Stephanie, Mickelson, Roslyn Arlin, Stearns, Elizabeth, Banerjee, Neena, Bottia, Martha Cecilia
Publikováno v:
Sociology of Education, 2013 Apr 01. 86(2), 174-194.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43186769
Publikováno v:
Review of Educational Research, 2013 Mar 01. 83(1), 121-158.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.3102/0034654312475322
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.