Zobrazeno 1 - 10
of 83
pro vyhledávání: '"BOSTER, JAMIE"'
Publikováno v:
American Journal of Speech-Language Pathology. Jul2024, Vol. 33 Issue 4, p1748-1762. 15p.
Autor:
Boster, Jamie B., Boster
Children with complex communication needs (CCN) who require augmentative and alternative communication (AAC) strategies to communicate have difficulty participating in interactions with their peers. Collaborative learning principles and arts-based ac
Autor:
Boster, Jamie B.
Publikováno v:
International Journal of Speech-Language Pathology; Dec2024, Vol. 26 Issue 6, p784-792, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Boster, Jamie B.1 jamie.boster@nationwidechildrens.org, McCarthy, John W.2, Brown, Kathryn1, Spitzley, Alyson M.2, Blackstone, Sarah W.3
Publikováno v:
American Journal of Speech-Language Pathology. Jul2021, Vol. 30, p1880-1893. 14p.
Autor:
Boster, Jamie B., Polovick, Ann Marie
Publikováno v:
Perspectives of the ASHA Special Interest Groups; 20240101, Issue: Preprints p1-4, 4p