Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"BOLAND, AMY"'
Autor:
FOX, SHERRY, GABRIEL, ELIZABETH, SANDERSON, LAURIE, BOLAND, AMY, KELLER, ELAINE, FERGUSON, GLENDA, STINER, KATHERINE, MONROE, AVA, MURPHREE, SHERRIE, MELTON, PAMELA, MARTIN, JOE, BAILEY, PAUL
Publikováno v:
Reader's Digest; Nov2024, Vol. 204 Issue 1202, p62-65, 4p, 3 Cartoon or Caricatures
Autor:
Boland, Amy M.
The main goal of this study was to determine the degree and pattern of relationship between home and school factors and school readiness outcomes for higher and lower income families. Participants in the study were 171 preschoolers, their parents and
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=osu1300410777
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Cognition & Development. Mar2003, Vol. 4 Issue 1, p39-65. 27p. 4 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Clarke, Stephen J., Yip, Sonia, Brown, Chris, van Hazel, Guy A., Ransom, David T., Goldstein, David, Mark Jeffrey, G., Tebbutt, Niall C., Buck, Martin, Lowenthal, Raymond M., Boland, Amy, Gebski, Val, Zalcberg, John, John Simes, R.
Publikováno v:
In European Journal of Cancer February 2012 48(3):407-407
Autor:
Davis, Ian D., Val Gebski, Chatfield, Mark D., Grimison, Peter S., Kannourakis, George, Boland, Amy L., Thompson, Jennifer, Stockler, Martin R.
Publikováno v:
Web of Science
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::252c1c029485aa5023fe62abe41cb231
https://publons.com/wos-op/publon/5319843/
https://publons.com/wos-op/publon/5319843/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.