Zobrazeno 1 - 10
of 309
pro vyhledávání: '"BOGOMOLOVA, SVETLANA"'
Autor:
Sanders, Ilea, Short, Camille E, Bogomolova, Svetlana, Stanford, Tyman, Plotnikoff, Ronald, Vandelanotte, Corneel, Olds, Tim, Edney, Sarah, Ryan, Jillian, Curtis, Rachel G, Maher, Carol
Publikováno v:
JMIR mHealth and uHealth, Vol 7, Iss 6, p e12484 (2019)
BackgroundTo date, many online health behavior programs developed by researchers have not been translated at scale. To inform translational efforts, health researchers must work with marketing experts to design cost-effective marketing campaigns. It
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/216eaff9cdcc4c73b04c29c28bd26675
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Renewable Agriculture and Food Systems, 2018 Feb 01. 33(1), 33-104.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26346738
Autor:
Pettman, Tahna Lee, Pontifex, Katherine, Williams, Carmel P., Wildgoose, Deborah, Dent, Carolyn, Fairbrother, Gavin, Chapman, James, Spreckley, Rory, Goodwin-Smith, Ian, Bogomolova, Svetlana
Publikováno v:
Nonprofit & Voluntary Sector Quarterly; Oct2024, Vol. 53 Issue 5, p1306-1328, 23p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2021, Vol. 55, Issue 9, pp. 2439-2463.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-02-2020-0143
Autor:
Carins, Julia, Bogomolova, Svetlana
Publikováno v:
In Appetite 1 July 2021 162
Autor:
Tan, Pei Jie, Tanusondjaja, Arry, Corsi, Armando, Lockshin, Larry, Villani, Christopher, Bogomolova, Svetlana
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services May 2021 60
Autor:
Bogomolova, Svetlana
This thesis explores the reasons why customers stop buying brands. The first part quantifies what proportion of customers defect for the reasons that are within and beyond brand managers' control. The second part examines how the reasons for defectio
Externí odkaz:
http://arrow.unisa.edu.au:8081/1959.8/63940
http://arrow.unisa.edu.au/vital/access/manager/Repository/unisa:37944
http://arrow.unisa.edu.au/vital/access/manager/Repository/unisa:37944
Publikováno v:
Journal of Philanthropy & Marketing; Aug2024, Vol. 29 Issue 3, p1-16, 16p