Zobrazeno 1 - 10
of 156
pro vyhledávání: '"BOESEN, E."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Activation of endothelin receptor-A (ET(A)) increases glomerular permeability to albumin (P(alb)) and elevates pro-inflammatory markers in hyperglycaemic rats.Male Sprague-Dawley rats were given streptozotocin (n = 32) or saline (sham; n = 32). Half
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::a2dc25ad890d576c4b73ba4d4a524f9e
https://europepmc.org/articles/PMC3804244/
https://europepmc.org/articles/PMC3804244/
Publikováno v:
Christensen, S, Boesen, E, Zachariae, R & Johansen, C 2004, The effect of a psycho-educational group intervention on perceived empathy and congruence received from spouse among malignant melanoma patients . in Psychosomatic Medicine . pp. A-37, Orlando, Fl., United States, 03/03/2004 .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pure_au_____::3daaeb39f9fd6d588534eee7a70dbad0
https://pure.au.dk/portal/da/publications/the-effect-of-a-psychoeducational-group-intervention-on-perceived-empathy-and-congruence-received-from-spouse-among-malignant-melanoma-patients(09c2fa80-7e53-11db-bee9-02004c4f4f50).html
https://pure.au.dk/portal/da/publications/the-effect-of-a-psychoeducational-group-intervention-on-perceived-empathy-and-congruence-received-from-spouse-among-malignant-melanoma-patients(09c2fa80-7e53-11db-bee9-02004c4f4f50).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.