Zobrazeno 1 - 10
of 177
pro vyhledávání: '"BOERSMA, PAUL"'
Publikováno v:
In Research in Developmental Disabilities November 2017 70:126-137
Autor:
Boersma, Paul, van Leussen, Jan-Willem
Publikováno v:
Linguistic Inquiry, 2017 Jul 01. 48(3), 349-388.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26799876
Autor:
Witteloostuijn, Merel1 j.e.rispens@uva.nl, Boersma, Paul1, Wijnen, Frank2, Rispens, Judith1, van Witteloostuijn, Merel1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Dyslexia (10769242). May2021, Vol. 27 Issue 2, p168-186. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This page provides reproducible analyses reported in: "Grammatical performance in children with dyslexia: The contributions of individual differences in phonological memory and statistical learning", published by van Witteloostuijn, Boersma, Wijnen &
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::f5d64767ec5782a55d0567b6cda952ae
This page provides reproducible analyses reported in: van Witteloostuijn, Boersma, Wijnen, Rispens (2019). Statistical learning abilities of children with dyslexia across three experimental paradigms. PLOS-ONE.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::85b091fbb64c9d8e977817375ea17345
This page provides reproducible analyses reported in: Anonymous contributors (under review). Does statistical learning contribute to reading and spelling performance in children with and without dyslexia?
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d2479a14aa9662d9f88332df30e0b60a