Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"BNPL"'
Autor:
Marika Ziemba
Publikováno v:
Finanse i Prawo Finansowe, Vol 3, Iss 43, Pp 81-94 (2024)
The purpose of the article. The purpose of the article is to identify opportunities and threats for consumers related to BNPL payments. Methodology. The article uses the analysis of existing data (in particular the current reports on the BNPL sect
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ada10e08d6f24765ba705abba4ed617d
Autor:
Kumar, Syam, Nayak, Jogendra Kumar
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 2024, Vol. 36, Issue 7, pp. 1697-1716.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/APJML-08-2023-0759
Publikováno v:
International Journal of Bank Marketing, 2023, Vol. 42, Issue 1, pp. 7-37.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJBM-07-2022-0324
Publikováno v:
International Journal of Bank Marketing, 2023, Vol. 42, Issue 1, pp. 94-112.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJBM-08-2022-0343
Publikováno v:
Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики, Vol 2, Iss 55 (2024)
This research investigates the impacts of financial technology (Fintech) on traditional financial services and the emergence of Buy Now Pay Later (BNPL) companies within the Kingdom of Saudi Arabia. Fintech signifies a paradigmatic shift in the finan
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6ee6915c13b748938671dda9130ce4dd
Autor:
Petkov, Bisser
Publikováno v:
Научни трудове на УНСС / Research Papers of UNWE. 1(1):35-46
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1116965
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ekelund, Josefin, Yousif, Aja
Denna studie utforskar den komplexa interaktionen och förhållandet mellan unga kvinnor och Klarnas plattform för "köp nu, betala senare". Genom en analys av plattformens värden och effekter samt identifiering av relevanta aktörer och utvärderi
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mau:diva-69627
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.