Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"BLANCH, Joan Pagès"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rodríguez, Alexis Sanhueza, Blanch, Joan Pagès, González-Monfort, Neus, González-Valencia, Gustavo
Publikováno v:
Educacao e Pesquisa; 2022, Vol. 48, p1-19, 19p
Autor:
SANTIAGO, Léia Adriana da Silva1 leia.adriana@ifgoiano.edu.br, BLANCH, Joan Pagès2 joan.pages@uab.cat
Publikováno v:
Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação. abr-jun2016, Vol. 11 Issue 2, p710-725. 16p.
Publikováno v:
Práxis Educativa, Vol 11, Iss 2, Pp 374-393 (2016)
Práxis Educativa; Vol. 11 No. 2 (2016); 374-393
Práxis Educativa; Vol. 11 Núm. 2 (2016); 374-393
Práxis Educativa; V. 11 N. 2 (2016); 374-393
Práxis Educativa; v. 11 n. 2 (2016); 374-393
Práxis Educativa
Universidade Estadual de Ponta Grossa (UEPG)
instacron:UEPG
Práxis Educativa; Vol. 11 No. 2 (2016); 374-393
Práxis Educativa; Vol. 11 Núm. 2 (2016); 374-393
Práxis Educativa; V. 11 N. 2 (2016); 374-393
Práxis Educativa; v. 11 n. 2 (2016); 374-393
Práxis Educativa
Universidade Estadual de Ponta Grossa (UEPG)
instacron:UEPG
Children and young people are the main actors in the classroom. Despite this reality, the experiences of the minors in the past are absent in the history of what children and young Chileans learn. In the following paper, we show the results obtained
Autor:
Simon, Cristiano Biazzo1 simon@uel.br, Blanch, Joan Pagès2 joan.pages@uab.cat
Publikováno v:
Dialogos (14159945). jan-abr2015, Vol. 19 Issue 1, p117-142. 26p.
Autor:
SANT, EDDA, GONZÁLEZ-MONFORT, NEUS, SANTISTEBAN FERNÁNDEZ, ANTONI, BLANCH, JOAN PAGÈS, FREIXA, MONTSERRAT OLLER
Publikováno v:
McGill Journal of Education; Spring/Fall2015, Vol. 50 Issue 2/3, p341-362, 22p
Autor:
BLANCH, Joan PAGÈS
Publikováno v:
Histoire de l'Éducation; avr-jui2010, Issue 126, p77-95, 19p