Zobrazeno 1 - 10
of 259
pro vyhledávání: '"BISWAS, DIPAYAN"'
Autor:
Shalaby, Islam, McDonnell, Michael, Murphy, Colin, Chakraborty, Nisnat, Gray, Kody, Wood, James, Biswas, Dipayan, Sandhu, Arvinder
While industrial-grade Yb-based amplifiers have become very prevalent, their limited gain bandwidth has created a large demand for robust spectral broadening techniques that allow for few-cycle pulse compression. In this work, we perform a comparativ
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2411.14658
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Oct2024, Vol. 51 Issue 3, p552-570. 19p.
Complete dissociation dynamics of low energy electron attachment to nitrogen dioxide around 8.5 eV resonance has been studied using a velocity map imaging (VMI) spectrometer. Besides the three prominent resonant peaks at around 1.4 eV, 3.1 eV, and 8.
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2304.11899
Inelastic collision dynamics between isolated gas-phase carbon monoxide molecules and low energetic electrons (< 50 eV) has been studied using state-of-the-art velocity map imaging apparatus and reported previously. These were based on data analysis
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2111.07168
Autor:
Biswas, Dipayan1 (AUTHOR) dbiswas@usf.edu, Hartmann, Patrick2 (AUTHOR) patrick.hartmann@ehu.eus, Eisend, Martin3 (AUTHOR) eisend@europa-uni.de, Szocs, Courtney4 (AUTHOR) cszocs@lsu.edu, Jochims, Bruna5 (AUTHOR) bruna.jochims@skema.edu, Apaolaza, Vanessa2 (AUTHOR) vanessa.apaolaza@ehu.eus, Hermann, Erik6 (AUTHOR) erikhermann87@gmail.com, López, Cristina M.7 (AUTHOR) cristinamaria.lopez@ehu.eus, Borges, Adilson8 (AUTHOR) adilson.borges@free.fr
Publikováno v:
Journal of Marketing. Mar2023, Vol. 87 Issue 2, p149-167. 19p. 1 Color Photograph, 3 Charts, 4 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Retailing December 2023 99(4):605-620
Publikováno v:
In Journal of Environmental Psychology November 2023 91
Publikováno v:
Journal of Advertising; Jan-Mar2024, Vol. 53 Issue 1, p54-69, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.