Zobrazeno 1 - 10
of 168
pro vyhledávání: '"BISSCHOFF, CHRISTO"'
Autor:
BISSCHOFF, CHRISTO1 Christo.Bisschoff@nwu.ac.za
Publikováno v:
Tydskrif vir Geesteswetenskappe. sep2024, Vol. 64 Issue 3, p454-469. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bisschoff, Christo Alfonzo
The potential to track changes in training status and fitness levels of especially team sport participants by making use of more time efficient and accessible methods such as heart rate variability (HRV) and heart rate recovery (HRR) cannot be overlo
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10394/10846
Autor:
BISSCHOFF, CHRISTO1 Christo.bisschoff@nwu.ac.za, FLINT, DOROTHY1 Flint.Dorothy12connect@gmail.com
Publikováno v:
Tydskrif vir Geesteswetenskappe. Jun2023, Vol. 63 Issue 2, p364-382. 19p.
Autor:
Tshivashe, Lelo1, Bisschoff, Christo1
Publikováno v:
Journal of Economic Development, Environment & People. 2023, Vol. 12 Issue 2, p5-25. 21p.
Publikováno v:
NURTURE: Journal of Pakistan Home Economics Association; 2024, Vol. 18 Issue 2, p245-263, 19p
Autor:
Bisschoff, Christo A.1
Publikováno v:
Society for Marketing Advances Proceedings. Nov2021, p338-342. 13p.
Autor:
BISSCHOFF, CHRISTO1 christo.bisschoff@nwu.ac.za
Publikováno v:
Tydskrif vir Geesteswetenskappe. Dec2021, Vol. 61 Issue 4, p1379-1395. 17p.
Autor:
Bisschoff, Christo, Flint, Dorothy
Publikováno v:
Tydskrif vir Geesteswetenskappe, Volume: 63, Issue: 2, Pages: 364-382, Published: JUN 2023
Handelsmerklojaliteit is 'n kernkomponent van moderne bemarkingstrategie. Lojale verbruikers is nie net deel van die aanvanklike aankoopinteraksie nie, maar ook lojaal aan die handelsmerk. Gevolglik word die bekende aankoopreis omskep in 'n lojalitei
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1575::6acf17bf79ed065ca8c211be5bf8b8b0
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0041-47512023000200011&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0041-47512023000200011&lng=en&tlng=en
Publikováno v:
Problems and Perspectives in Management. 15(3):128-146
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=621122