Zobrazeno 1 - 10
of 77
pro vyhledávání: '"BILKOVÁ, Kristína"'
Publikováno v:
Moravian Geographical Reports, Vol 31, Iss 4, Pp 184-193 (2023)
The paper explores how Slovak consumers perceive the value of food, sold by different retail formats (especially farmers’ markets and supermarkets), in terms of the quality, price, and healthiness. The aim of this paper is to evaluate consumer perc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d5c3fd1de57f4fd785c73f2554d286df
Autor:
Čuláková, Katarína, Bilková, Kristína, Križan, František, Danielová, Katarína, Hencelová, Petra
Publikováno v:
Sociológia - Slovak Sociological Review / Sociology - Slovak Sociological Review. 54(5):385-411
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1081760
Publikováno v:
European Spatial Research and Policy. 28(2):251-267
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1030948
Publikováno v:
History of Retailing & Consumption; Aug2024, Vol. 10 Issue 2, p187-207, 21p
Publikováno v:
Sociológia - Slovak Sociological Review / Sociology - Slovak Sociological Review. 52(1):51-81
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=848542
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Equilibrium (1689-765X); Jun2024, Vol. 19 Issue 2, p521-548, 28p
Publikováno v:
Theoretical and Empirical Researches in Urban Management, 2018 Feb 01. 13(1), 13-21.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26302733
Publikováno v:
Ekonomický časopis / Journal of Economics. 67(08):879-898
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=826226
Autor:
Križan František, Bilková Kristína, Kunc Josef, Madajová Michala Sládeková, Zeman Milan, Kita Pavol, Barlík Peter
Publikováno v:
Moravian Geographical Reports, Vol 26, Iss 3, Pp 199-209 (2018)
The shopping behaviours of teenagers in shopping centres in Bratislava (Slovakia) is compared to those of seniors in this paper. The analysis focuses on the perception of shopping centres by teenagers and seniors in the context of time (shopping freq
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/af6392a0f42242128075d707bc17b1cc