Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"BICAN, RACHEL"'
Autor:
Bican, Rachel L.
Cerebral palsy (CP) is the most common motor disability in childhood occurring due to an injury to the developing brain. Risk factors for CP include both medical history of the child and family-level characteristics, including income and location of
Autor:
Bican, Rachel, Goddard, Virginia, Abreu, Nicolas, Peifer, Danielle, Basinger, Andrea, Sveda, Michelle, Tanner, Kelly, de los Reyes, Emily C.
Publikováno v:
In Pediatric Neurology March 2024 152:107-114
Publikováno v:
In Pediatric Neurology October 2023 147:56-62
Autor:
Bican, Rachel1 (AUTHOR) rachel.bican@osumc.edu, Lowes, Linda2 (AUTHOR) rachel.bican@osumc.edu, Alfano, Lindsay2 (AUTHOR) rachel.bican@osumc.edu, McNally, Michael3 (AUTHOR) rachel.bican@osumc.edu, Durbak, Emily4 (AUTHOR) rachel.bican@osumc.edu, Pan, Xueliang5 (AUTHOR) rachel.bican@osumc.edu, Heathcock, Jill6 (AUTHOR) rachel.bican@osumc.edu
Publikováno v:
Journal of Motor Learning & Development. Apr2022, Vol. 10 Issue 1, p41-60. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Waller, Jessica, Bican, Rachel, Collichio, David, Frey, Corrie, Zerkle, Deborah, Duffey, Travis, Stanek, Joseph, Reader, Ben, Gonzales, Anne, Auletta, Jeffery J.
Publikováno v:
International Journal of Therapeutic Massage & Bodywork; Sep2023, Vol. 16 Issue 3, p35-423, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Acute Care Physical Therapy (Lippincott Williams & Wilkins); Oct2022, Vol. 13 Issue 4, p206-211, 6p
Autor:
Bican, Rachel, Heathcock, Jill C., Jedryszek, Flora, Debarge, Veronique, DeJonckheere, Julien, Cybalski, M. C., Hanssens, Sandy
Publikováno v:
BMJ Simulation & Technology Enhanced Learning; Jul2021, Vol. 7 Issue 5, p323-328, 6p