Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"BERNARDI, NICOLO' FRANCESCO"'
Autor:
Bernardi, Nicolò Francesco, Schories, Alexander, Jabusch, Hans-Christian, Colombo, Barbara, Altenmüller, Eckart
Publikováno v:
Music Perception: An Interdisciplinary Journal, 2013 Feb 01. 30(3), 275-290.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.1525/mp.2012.30.3.275
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
BERNARDI, NICOLO' FRANCESCO
Mental practice (MP) is the cognitive rehearsal of a task in the absence of overt physical movements. It has been shown that MP allows performance improvements in various tasks, but little is known about the effectiveness of different strategies of M
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1299::10b1210d62aa76457ff7baf44867b741
http://hdl.handle.net/10281/41783
http://hdl.handle.net/10281/41783
Autor:
BERNARDI, NICOLO' FRANCESCO, AGGUJARO, SILVIA, MARAVITA, ANGELO, LUZZATTI, CLAUDIO GIUSEPPE, Caimmi, M, Molteni, F
Background: Several studies showed the positive effects of rhythm cueing on motor control in neurological disorders (hemiparesis, Parkinson disease). Yet, no studies were carried out on patients suffering from impaired programming of complex actions.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1299::2d239366a99803d0eb9982dc0dbe6e82
http://hdl.handle.net/10281/9066
http://hdl.handle.net/10281/9066
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.