Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"BERA, U. K."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Intuitionistic fuzzy Banach algebra is introduced and a few properties of it is studied. The properties of invertible elements and relation among invertible elements, open set, closed set are emphasized. Topological divisors of zero is defined and it
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1009.3484
Publikováno v:
New Mathematics and Natural Computation (Vol. 08, No. 03, November 2012)
Intuitionistic Fuzzy derivative, Intuitionistic Fuzzy Gateaux derivative, Intuitionistic Fuzzy Fr\'{e}chet derivative are defined and a few of their properties are studied. The relation between Intuitionistic Fuzzy Gateaux derivative and Intuitionist
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1009.2174
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
OPSEARCH; Dec2020, Vol. 57 Issue 4, p1205-1243, 39p
Publikováno v:
Volume: 48, Issue: 1 112-139
Hacettepe Journal of Mathematics and Statistics
Hacettepe Journal of Mathematics and Statistics
A sustainable fuzzy economic production quantity (SFEPQ) inventory model is formulated by introducing the concept of fuzzy differential equation (FDE) due to dynamic behavior of the production-demand system. Generalized Hukuhara (gH) differentiabilit
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::3846e731913e9071a9cec050f3f9980f
https://dergipark.org.tr/tr/pub/hujms/issue/43219/524411
https://dergipark.org.tr/tr/pub/hujms/issue/43219/524411
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.