Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"BEKKI, Yoshiko"'
Publikováno v:
秋田大学教育文化学部研究紀要 教育科学 = MEMOIRS OF FACULTY OF EDUCATION AND HUMAN STUDIES AKITA UNIVERSITY EDUCATIONAL SCIENCES. 72:51-55
This study treated origami like pieces of a puzzle, by creating simple and regular origami forms, which required folds into point-symmetric shapes (parallelograms) and other folds into line-symmetric shapes (isosceles triangles). The purpose of this
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
BEKKI, Yoshiko
application/pdf
学位論文
お茶の水女子大学人間文化創成科学研究科博士(学術)学位論文・平成29年3月23日授与(乙号第381号)
学位論文
お茶の水女子大学人間文化創成科学研究科博士(学術)学位論文・平成29年3月23日授与(乙号第381号)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=jairo_______::ffd6060017ae5cc0b3f97a4aa60c24f4
https://teapot.lib.ocha.ac.jp/records/41113
https://teapot.lib.ocha.ac.jp/records/41113
Autor:
BEKKI, Yoshiko
Publikováno v:
お茶の水女子大学子ども学研究紀要. 2:45-53
application/pdf
紀要論文
Parten, M.B. (1932) categorized plays of children in the context of their social development. According to his theory, children begin to play with peers cooperatively as they grow older. However we often observe
紀要論文
Parten, M.B. (1932) categorized plays of children in the context of their social development. According to his theory, children begin to play with peers cooperatively as they grow older. However we often observe
Autor:
BEKKI, Yoshiko
Publikováno v:
人間文化創成科学論叢. 16:177-185
application/pdf
紀要論文
Development of finger dexterity is known to be associated with social and cognitive abilities. This \ study examined the development of finger dexterity in preschool children through the “Maze-Drawing \ task
紀要論文
Development of finger dexterity is known to be associated with social and cognitive abilities. This \ study examined the development of finger dexterity in preschool children through the “Maze-Drawing \ task
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.