Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"BASSON, MAYLENE"'
Publikováno v:
Per Linguam : A Journal of Language Learning, Vol 30, Iss 1, Pp 109-126 (2014)
Die koms van demokrasie in 1994 en die aanvaarding van Suid-Afrika se Grondwet in 1996 (RSA, 1996), waarin die reg van elkeen om onderrig in die amptelike taal van sy/haar keuse te ontvang, verskans is, het nuwe uitdagings aan opvoeders gestel. Volge
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/13375ebbae8c48ce9721b73aea40390e
Autor:
CLOETE, JEVONN1 jevonnzc@gmail.com, BASSON, MAYLENE1 maylene.basson@westerncape.gov.za, LAMPEN, ERNA1 ernalampen@sun.ac.za
Publikováno v:
Tydskrif vir Geesteswetenskappe. jun2024, Vol. 64 Issue 2, p198-218. 21p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
BASSON, MAYLENE1 mbasso@sun.ac.za, LE CORDEUR, MICHAEL1 mlecorde@sun.ac.za
Publikováno v:
Tydskrif vir Geesteswetenskappe. dec2017, Vol. 57 Issue 4, p1037-1056. 20p.
Autor:
Basson, Maylene, Le Cordeur, Michael
Publikováno v:
Tydskrif vir Geesteswetenskappe, Volume: 57, Issue: 4, Pages: 1037-1056, Published: DEC 2017
Hierdie studie ondersoek die professionele ontwikkelingsbehoeftes van onderwysers met betrekking tot die bevordering van die leesbegrip van niemoedertaalsprekers in Afrikaans-huistaalklasse. Gebaseer op die data wat gegenereer is, is 'n professionele
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1575::39733047978a3182c69de7a54b8e9b09
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0041-47512017000500011&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0041-47512017000500011&lng=en&tlng=en
Autor:
BASSON, MAYLENE1 Maylene.Basson@westerncape.gov.za, CORDEUR, MICHAEL LE1 mlecorde@sun.ac.za
Publikováno v:
Tydskrif vir Geesteswetenskappe. sep2013, Vol. 53 Issue 3, p377-390. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.