Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"BASAR, Figen"'
Autor:
Konukseven, Ozlem, Kaya, Sule, Genc, Aydan, Muluk, Nuray Bayar, Basar, Figen Suren, Kirkim, Gunay, Tuncer, Ulku, Karatas, Erkan, Topcu, Cigdem, Bolat, Hilal, Dincol, Ilknur
Publikováno v:
In International Journal of Pediatric Otorhinolaryngology November 2017 102:49-55
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
MIDIK, Özlem1 dromidik@gmail.com, BASAR, Figen2, EMIRZEOGLU, Mehmet3, ALAYLI, Gamze4, SARISOY, Gokhan5, YÜCE, Murat5, AĞAR, Erdal6, GUNBEY, Emre7
Publikováno v:
Marmara Medical Journal. Jan2016, Vol. 29 Issue 1, p14-22. 9p.
Publikováno v:
Journal of International Advanced Otology. 2009, Vol. 5 Issue 2, p203-208. 6p. 8 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Midik, Ozlem, Basar, Figen, EMİRZEOGLU, Mehmet, Emirzeoglu, Mehmet, ALAYLI, Gamze, Alayli, Gamze, Sarisoy, Gokhan, SARISOY, Gokhan, Gunbey, Emre, GUNBEY, Emre, Yuce, Murat, Agar, Erdal
Publikováno v:
Volume: 29, Issue: 1 14-22
Marmara Medical Journal
Marmara Medical Journal
Amaç: Bu çalışmanın amacı, tıp öğrencileri için uygulanan İşitme Engelli Bireylerle İletişim ve Türk İşaret Dili seçmeli program çıktılarını paylaşmaktır. Gereç ve Yöntem: Öğrenci geribildirimleri 10 başlık altında 21
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::0981de7f217b19f2dfb42ab019e4cae0
https://dergipark.org.tr/tr/pub/marumj/issue/16988/177534
https://dergipark.org.tr/tr/pub/marumj/issue/16988/177534
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Atmaca, Sinan, Cengel, Senem, Basar, Figen, Guven, Ayse Gul, Tekat, Atilla, Koyuncu, Mehmet, Sesen, Teoman
WOS: 000270109600031 In 2003, the curriculum of Ondokuz Mayis University Faculty of Medicine (OMUFM) was changed according to the principles of problem-based learning (PBL). Task-based learning (TBL) was adopted for the 4(th) and 5(th) year clinical
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9773::480e35943c218b5989d41dc36ca152ef
https://hdl.handle.net/20.500.12712/18537
https://hdl.handle.net/20.500.12712/18537