Zobrazeno 1 - 10
of 143
pro vyhledávání: '"BARTELS, DANIEL M."'
Autor:
Molouki, Sarah, Bartels, Daniel M.
Publikováno v:
In Cognition March 2020 196
Autor:
Li, Ye, Krefeld-Schwalb, Antonia, Wall, Daniel G., Johnson, Eric J., Toubia, Olivier, Bartels, Daniel M.
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR); Oct2022, Vol. 59 Issue 5, p963-982, 20p, 4 Charts, 5 Graphs
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
ATLAS, STEPHEN A., BARTELS, DANIEL M.
Publikováno v:
Journal of Consumer Research, 2018 Aug 01. 45(2), 350-364.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27030193
Autor:
Molouki, Sarah, author, Chen, Stephanie Y., author, Urminsky, Oleg, author, Bartels, Daniel M., author
Publikováno v:
Becoming Someone New : Essays on Transformative Experience, Choice, and Change, 2020, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780198823735.003.0004
Autor:
Dietvorst, Berkeley J.1 berkeley.dietvorst@chicagobooth.edu, Bartels, Daniel M.1
Publikováno v:
Journal of Consumer Psychology (John Wiley & Sons, Inc. ). Jul2022, Vol. 32 Issue 3, p406-424. 19p.
Autor:
Molouki, Sarah, Bartels, Daniel M.
Publikováno v:
In Cognitive Psychology March 2017 93:1-17
Autor:
REINHOLTZ, NICHOLAS1 nicholas.s.reinholtz@colorado.edu, BARTELS, DANIEL M.2 bartels@uchicago.edu, PARKER, JEFFREY R.3 jeffparker@gsu.edu
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Dec2015, Vol. 42 Issue 4, p596-614. 19p. 5 Charts, 3 Graphs.
Publikováno v:
Psychological Science, 2016 Oct 01. 27(10), 1398-1406.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/26170226
Autor:
BARTELS, DANIEL M.1 bartels@uchicago.edu, URMINSKY, OLEG1,2 oleg.urminsky@chicagobooth.edu
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Apr2015, Vol. 41 Issue 6, p1469-1485. 17p. 5 Black and White Photographs, 3 Graphs.