Zobrazeno 1 - 10
of 103
pro vyhledávání: '"BARDHI, FLEURA"'
Publikováno v:
Journal of Consumer Research; Apr2024, Vol. 50 Issue 6, p1198-1220, 23p
Autor:
Mimoun, Laetitia (AUTHOR) lmimoun@escp.eu, Bardhi, Fleura (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Oct2022, Vol. 49 Issue 3, p496-519. 24p. 1 Diagram, 4 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
BARDHI, FLEURA, ECKHARDT, GIANA M.
Publikováno v:
Journal of Consumer Research, 2017 Oct 01. 44(3), 582-718.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26570413
Publikováno v:
Journal of Consumer Research, 2018 Oct 01. 45(3), 571-594.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27030207
Autor:
BARDHI, FLEURA1 (AUTHOR) f.bardhi@neu.edu, ECKHARDT, GIANA M.2 (AUTHOR) geckhardt@suffolk.edu
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Dec2012, Vol. 39 Issue 4, p881-898. 18p. 1 Chart.
Autor:
BARDHI, FLEURA1 (AUTHOR) f.bardhi@neu.edu, ECKHARDT, GIANA M.2 (AUTHOR) geckhardt@suffolk.edu, ARNOULD, ERIC J.3,4 (AUTHOR) eric@sam.sdu.dk
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Oct2012, Vol. 39 Issue 3, p510-529. 20p. 1 Diagram, 1 Chart.
Publikováno v:
International Marketing Review, 2010, Vol. 27, Issue 5, pp. 519-540.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/02651331011076572
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.