Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"BALL, JENNIFER GERARD"'
Autor:
Kim, Taemin1 (AUTHOR), Ball, Jennifer Gerard2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Advertising. Oct-Dec2021, Vol. 50 Issue 5, p622-638. 17p. 7 Charts.
Publikováno v:
In Exploratory Research in Clinical and Social Pharmacy December 2022 8
Publikováno v:
In Research in Social and Administrative Pharmacy August 2022 18(8):3402-3413
Autor:
Ball, Jennifer Gerard
Trust in direct-to-consumer (DTC) pharmaceutical advertising is declining among consumers. Survey findings suggest providing more information about side effects and benefits to address this issue. Some scholars also criticize the ads for their emotio
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2152/ETD-UT-2011-05-3292
Autor:
BALL, JENNIFER GERARD
Publikováno v:
The Journal of Consumer Affairs, 2018 Oct 01. 52(3), 623-654.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26627543
Autor:
Applequist, Janelle1 applequist@usf.edu, Ball, Jennifer Gerard2
Publikováno v:
Annals of Family Medicine. May/Jun2018, Vol. 16 Issue 3, p211-216. 6p.
Autor:
Ball, Jennifer Gerard1 (AUTHOR) jgball@umn.edu, Manika, Danae2 (AUTHOR), Stout, Patricia3 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Advertising. Mar2016, Vol. 35 Issue 2, p216-247. 32p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ball, Jennifer Gerard1
Publikováno v:
American Academy of Advertising Conference Proceedings. 2019, p16-16. 1p.
Publikováno v:
Journal of Current Issues & Research in Advertising (Routledge). 2014, Vol. 35 Issue 2, p190-208. 19p.