Zobrazeno 1 - 10
of 95
pro vyhledávání: '"BACIK, Radovan"'
Autor:
Olearova, Maria1 maria.olearova@unipo.sk, Bacik, Radovan2, Gavurova, Beata3, Rigelsky, Martin1
Publikováno v:
Marketing & Management of Innovations / Marketing ì Menedžment Ìnnovacìj. 2023, Vol. 14 Issue 1, p99-110. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Management şi Marketing, Vol 13, Iss 4, Pp 1242-1256 (2018)
Consumer behaviour analysis is a key aspect for the success of e-business. The main objective of the study is to analyse the impact of selected user experience factors on e-commerce web site visiting (technology). The objective of the study is to cre
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aa5894831ebc463b944bdc2c37605fd8
Publikováno v:
Management şi Marketing, Vol 13, Iss 3, Pp 1108-1118 (2018)
Building a brand is a long-term process and it also applies to the world of social media. It is said that building a good brand reputation takes years, but it can be ruin in a moment. Therefore, it is important to look responsibly at all the aspects
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ff5e56823b344475a15f2c695920f4e0
Publikováno v:
Marketing & Management of Innovations / Marketing ì Menedžment Ìnnovacìj; 2024, Vol. 15 Issue 1, p112-119, 8p
Publikováno v:
Oeconomia Copernicana. Mar2022, Vol. 13 Issue 1, p181-223. 43p.
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 12 February 2015 175:431-438
Autor:
Durana Pavol, Bacik Radovan
Publikováno v:
SHS Web of Conferences, Vol 92, p 02015 (2021)
Research background: Increasing number of national scientific studies related to business finance shows that the earnings management phenomenon as a legal apparatus of manipulation business profit plays a significant role in financial reports in cond
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b9bbba33128f4cb8857fb7184524737e
Autor:
Bacik, Radovan1 radovan.bacik@unipo.sk, Gavurova, Beata2 beata.gavurova@tuke.sk, Gburova, Jaroslava3 jaroslava.gburova@unipo.sk
Publikováno v:
Marketing & Management of Innovations / Marketing ì Menedžment Ìnnovacìj. 2021, Issue 2, p40-48. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.