Zobrazeno 1 - 10
of 12
pro vyhledávání: '"B.L. Haendler"'
We describe progress made during 1986 in the development of direct-drive hydrocarbon foam targets for laser fusion. The foam materials are polystyrene and resorcinolformaldehyde. The processes for making the foams, their properties, characterization
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::f2745488630acaeb3113b7ada8d46ed4
https://doi.org/10.2172/5792139
https://doi.org/10.2172/5792139
Autor:
S.A. Letts, R.C. Cook, S.R. Buckley, C. Chen, L.M. Hair, F.M. Kong, H.D. Kramer, G.E. Overturf, A. R. Cook, B.L. Haendler
This report describes progress made in the development of direct-drive hydrocarbon foam targets for laser inertial confinement fusion during 1987. The foam materials are polystyrene, resorcinol-formaldehyde, carbonized resorcinol-formaldehyde, and ce
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::9c852b9028c8f4e7b4691ebad35c80d4
https://doi.org/10.2172/6695298
https://doi.org/10.2172/6695298
Publikováno v:
Journal of Vacuum Science & Technology A: Vacuum, Surfaces, and Films. 6:1894-1895
Autor:
F.M. Kong, George E. Overturf, Steven R. Buckley, C. C. Chen, L.M. Hair, A. R. Cook, S. A. Letts, C. Thomas, S. C. Mance, B.L. Haendler
Publikováno v:
Journal of Vacuum Science & Technology A: Vacuum, Surfaces, and Films. 6:1896-1897
Autor:
B.L. Haendler
Publikováno v:
Journal of Chemical Education. 59:372
A more significant consideration of the role of the Bohr theory in the development of quantum mechanics would have many benefits for introductory and advanced chemistry classes.
Publikováno v:
Journal of Chemical Education. 59:333
Students are required to work out a separation scheme based on the results of experimentation with certain reagents and with the help of some reference materials.
Autor:
B.L. Haendler
Publikováno v:
Journal of Chemical Education. 58:719
A large number of texts use misleading terminology in dealing with the forces operating in the system discussed in this paper.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.