Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"B.K. Schuetz"'
Autor:
M. E. McIlwain, B.K. Schuetz, Gracy Elias, C.C. Jensen, J.G. Eisenmenger, Byron M. White, T. C. Sorensen, A. L. Freeman, William F. Bauer
The Idaho National Laboratory (INL) provided support to Consortium for Risk Evaluation with Stakeholder Participation (CRESP) in their activities which is supported by the Department of Energy (DOE) to assess the impact of past nuclear testing at Amc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::6043de070ac07b0c5d315899a1cc29b0
https://doi.org/10.2172/910968
https://doi.org/10.2172/910968
Autor:
null Gracy Elias, null W. F. Bauer, null J.G. Eisenmenger, null C.C. Jensen, null B.K. Schuetz, null T. C. Sorensen, null B.M. White, null A. L. Freeman, null M. E. McIlwain
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::cd15f96303aa6ac95050c7110e5713be
https://doi.org/10.2172/911278
https://doi.org/10.2172/911278
As part of the Three Mile Island Unit 2 (TMI-2) Vessel Investigation Project, funded by the Organization for Economic Cooperation and Development, physical, metallurgical, and radiochemical examinations were performed on samples of previously molten
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::a760e45f7a72fc569295bced087b9a69
https://doi.org/10.2172/10140801
https://doi.org/10.2172/10140801
Autor:
B.K. Schuetz, D.W. Akers
As part of the Three Mile Island Unit 2 (TMI-2) Vessel Investigation Project, under the auspices of the Organization for Economic Cooperation and Development, examinations were performed at the Idaho National Engineering Laboratory on eight nozzles a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c540d2c2535b68df5d8e068547d16ca3
https://doi.org/10.2172/10139775
https://doi.org/10.2172/10139775
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.