Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"B.K. Eschle"'
Autor:
R. Bednar, Xiaoping Zhang, Sophie Parmentier-Batteur, Jason M. Uslaner, C. Gambone, G. Xu, Mario Guzzi, Peter H. Hutson, W. Le-Mair, P.E. Sanderson, Robert Mazzola, Nancy A. Sachs, Brian C. Magliaro, Lynn A. Hyde, Deborra Mullins, Michael J. Marino, Antonella Converso, Sean M. Smith, B.K. Eschle, Donnie Eddins, Jeffrey A. Vivian, H. Sloan, Diane Rindgen, E.N. Finger, A. Wang, Zachary A. Turnbull
Publikováno v:
Neuropharmacology. 61:665-676
Inhibition of phosphodiesterase 9 (PDE9) has been reported to enhance rodent cognitive function and may represent a potential novel approach to improving cognitive dysfunction in Alzheimer’s disease. PF-04447943, (6-[(3 S ,4 S )-4-methyl-1-(pyrimid
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Neuroscience. 148:266-278
T1R2/T1R3 heterodimers are selectively responsive to sweet substances whereas T1R1/T1R3 receptors are selective for umami substances, represented by monosodium glutamate (MSG), and for L-amino acids. If a single receptor is responsible for detection
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.