Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"B.K. Bhavathrathan"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Transportmetrica A: Transport Science. 16:1294-1309
Level of Service (LOS) indicates the operational efficiency of traffic facilities. The method recommended by Highway Capacity Manual (HCM) for signalized intersections uses control delay as the ser...
Autor:
Gopal R. Patil, Rutuja Dhore, B.K. Bhavathrathan, Digvijay S. Pawar, Prasanta Sahu, Asim Mulani
Publikováno v:
Research in Transportation Business & Management. 43:100768
Autor:
B.K. Bhavathrathan, Shilpa R. Nair
Publikováno v:
Safety Science. 145:105515
To perform crash analysis on large road networks, the network has to be segmented into smaller units. Existing approaches split road networks into road segments such that they result in (a)segments with constant length, (b) segments where attributes
Publikováno v:
Springer US
Freight forecasting models have been significantly improved in recent years, especially in the field of goods vehicle behavior modeling. On the other hand, the improvements to commodity flow modeling, which provide inputs for goods vehicle simulation
Autor:
Gopal R. Patil, B.K. Bhavathrathan
Publikováno v:
Transportation Research Record: Journal of the Transportation Research Board. 2672:104-115
Road network resilience is emerging as a vital planning criterion. Yet, unique and cross-comparable indices for road network resilience are scarce. One of the recent approaches determines resilience as a unique network attribute based on the system t
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Transportation Research Record: Journal of the Transportation Research Board. 2619:75-84
This paper presents an analysis of red light running (RLR) conducted at saturated intersections in the city of Mumbai, India, where the traffic is highly heterogeneous with respect to vehicle classes and driver behavior. When all vehicles are conside
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Transportation Research Procedia. 17:539-547
The urban transportation network is susceptible to degradation in its performance because of various measures. It would be of interest to a planner if this risk can be quantified. In this paper, we present a methodology to do so by estimating the n m