Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"B.H.B. Honan"'
Autor:
F. Bisio, A. Bittar, P. Buitelaar, E. Cambria, G. Carenini, P. Cipresso, L. Dini, M. Dinsoreanu, G. Fei, E. Fersini, D.I. Hernández Farias, B.H.B. Honan, E. Hoque, I. Iennaco, C.A. Iglesias, C. Lemnaru, H. Li, B. Liu, F. Mantovani, E. Messina, K. Moilanen, M. Montaner, G. Murray, S. Negi, M. Nissim, L. Oneto, F. Pallavicini, P. Parau, V. Patti, L. Pernigotti, R. Potolea, F.A. Pozzi, S. Pulman, D. Richer, C. Robin, P. Rosso, J.F. Sánchez-Rada, S. Scamuzzo, F. Segond, G. Vulcu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::69708eee86d0108af7b1ef694bbf60b0
https://doi.org/10.1016/b978-0-12-804412-4.09987-3
https://doi.org/10.1016/b978-0-12-804412-4.09987-3
Autor:
D. Richer, B.H.B. Honan
KRC Research has developed a series of proprietary social and digital media content analytics methods that combine human intelligence with advanced analytical tools. By randomly sampling social media content, coding the content for qualitative dimens
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c24a2e419a4ec9b5ff08ce78b1e187af
https://doi.org/10.1016/b978-0-12-804412-4.00014-0
https://doi.org/10.1016/b978-0-12-804412-4.00014-0
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.